fannymarierebecca.blogg.se

2013-01-07
18:24:00

Usch trött som fan !!
Är så jävla trött och vill bara sova !!
MEn får jag de ??? NEJ !!
Och allt beror på denna jävla morgon !!


Började morgonen vid 05:45 gick till duschen för att duscha och la då min BH på golvet utanför duschen ...
Medans jag duschade så blev de något fel i brunnen ..
jag hade tvål i ögonen så jag blundade när jag kollade igen så var de översvämnig i duschen så kollade på golvet utan för där hela jävla golvet var dyngsurt :((
Inklusive min BH som jag skulle ha denna dag ..
iallafall fick panik och försökte torka den men de funkade inte så tog hårtorken för att prova med den och för att fixa mitt hår ...
de va bara så att BHN torkade inte och hårtorken gick sönder så fick ännu mer panik !!1
så sprang in i tvättstugan slängde ur allt som låg i torktummlaren och in med min BH och körde den på 40 min eller något ??

kom då på att mitt hår var dyngsurt och jag skulle väcka min ena lillasyster så sprang i i hennes rum försökte få upp henne men som vanligt så börjar hon protestera :(
iallafall till slut fick jag upp henne så hon går upp på övervåningen för att fixa sig ...
men efter fem min kommer hon ner igen och frågar vrf hon är den ända som är uppe ...
får ännu mer panik skriker till henna att väcka våran minsta syster som min storasyster skulle göra men inte gjort :/

då har dessa 40 min gått och går in till torktummlaren för att kolla men nej den är fortfarande inte torr :O
så sätyter på mig en halv blöt BH klär på mig snabbt fixar fika och sedan lägger fram paketen för att sedan sjunga för pappa som fyller år !!
när de är klart så går jag in på toan börjar sminka mig och så ...
målar naglarna och frågar då vad klockan är ...
dom svarar att den är 07:41 och bussen går 07:50 fuck my life !!
iallafall får skynad mig på med kläderna och de går ju jättebra !!
eller inte :O
iallafall hinner precis med bussen till skolan och laddar då för att ha musik men NEJ inte de för då har dom bestämt att alla klasser ska ha mentorstid !!
FUCK MY LIFE !!!

aja tänker att de får väl funka ska ju ändå ha musik sista timmen

MEN NEJ INTE DÅ HELLER FÖR DÅ ÄR ESTETEN INSTÄLLD !!!


Blir lagom sur !!

kommer hem är as trött och vill bara sova ...
Men får jag de NEJ för då ska pappa ha gäster som ska fira honom :(

aja när de gått så tänker jag men nu kan jag ju få gå och sova men nej då säger pappa NEJ DU FÅR INTE SOVA NU FÖR DÅ KAN DU INTE SOVA INATT !!


så nu sitter jag här är helt slut men får inte sova förens pappa kommer hem om en timma :((

ASSÅ FOR REAL FUCK MY LIFE !!!
I WANT TO SLEEP !!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: