fannymarierebecca.blogg.se

2013-04-16
19:57:00

15-16 April 2013
15 April:
Började med att jag vaknade mitt i natten o svarade på ett sms...
fick svar på mitt svar blev bråk ...

Somnade arg o besviken vid halv fem på morgonen
blev väckt av pappa vid halv sju ...

var sjukt sur för att jag sov alldeles för lite under den natten..
Vilket lädde till bråk med pappa :(

åkte sjukt trött o sur till skolan
hade några lektioner sedan va de lunch o satt kvar lite förlänge i matsalen så när jag kom in i skolan så hade de gått ca 25 min på min lektion..
o hatar att komma försent så drog hem ist .. = skolkade två lektioner igår :/

fick utskällning av pappa via telefon ..
blev kallad slyna o bitch för att jag sa att en kille va söt när han va yngre .....


16 April :
Började morgonen med att pappa kom in springandes vid 07.00 o skrek att mitt tåg går om 37 min
jag ba har sovmorgon ..
då blev han sur för att jag inte sagt de tidigre
Gick iaf upp o åt frukost sedan va pappa sjukt arg på mig o började skälla ut mig , de va så illa att min lillasyster gick till skolan 45 min innan hon började
aja åkte till skolan vid 08.18 va i skolan vid nio hade då min första lektion ...
efter de så va det fysik vilket jag tycker är sjukt kul ::)
den lektionen gjorde mig glad =)
efter de va de lunch ..
min Eng-lärare (som för övrigt skrämmer mig sjukt mkt , hon typ hatarr mig ) kom fram till mig o berättade att vi hade två läxor tills idag ...
kände mig redan då illamående o svimfärdig ...
stack tbax t skolan för att skriva ut ett schema till pappa ..
som rektorn skulle gjort men nej .
de drog ut på tiden o min lektion började ..
mina kompisar fick mig att skolka den lektionen o dra till june ..
även sista lektionen som va idrott .

åkte hem vid 15.25
pappa ringde på hemvägen o sa att jag hade frånvaro igår o jag berättade vrf o de va lungt ...

sedan när jag kommit hem så ringde han igen o sa att jag hade frånvaro idag med ...

jag sa att jag redan sagt de till honom men tydligen inte ..

så han va skit arg på mig o sa att jag ska börja få min månadspeng den sista varje månad .. för om jag skolkat så ska jag inte få någon månadspeng ...
har även fått utegångsförbud för att jag skolkat..

så nu har jag bestämmt mig ska satsa på att va i skolan HELA DAGARNA!!

för jag orkar inte med mer problem med pappa o mamma :/

aja sorry för långt inlägg men va tvungen att skriva av mig !! <3

ber även om ursäkt om de förekommit stavfel o särskrivning !!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: