fannymarierebecca.blogg.se

2013-05-04
14:45:00

Sjuk... o inte lite...
Hejsan!
sorry att jag inte skrivit på länge..
men de har varit mycket iskolan och sedan har jag gått o blivit sjuk så har bara sovit hela tiden..

blev sjuk i torsdags o på fredag morgon så fick jag en utskällning av min kompis för att jag var sjuk -,-
lixom som att jag skulle kunna rå för det??
iaf hela kvällen igår så låg jag o kollade på film i husvagnen och sov typ hela tiden!

o mamma sa de att om det inte blir bättre så måste jag till sjukhus för jag äter inte dricker inte o sover bara hela tiden.

men lixom vem vill äta och dricka om folk försöker tvinga dig till det?
och speciellt om dom stirrar på dig när du äter....

åh är sjukt trött på detta ..
är ju fan sjuk hela tiden !
och jag vill inte mer !!!
lixom det ända folk gör är att klaga!! :/ 
aja ska kolla på Tsatsiki - Vänner för alltid :P
 
ha  en fortsatt bra helg <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: