fannymarierebecca.blogg.se

2013-01-03
18:16:00

Sämsta uppdatering :(
De senaste dagarna så har jag shoppat , varit med kompisar blivit kär :§ 
, firat nyår , skrattat , fått damp utbrott , sovit och mkt mer , just nu är jag helt slut och vill bara sova sakanr mina klasskompisar fast vill verkligen inte tbx till skolan så jävla skönt att vara hemma hela dagarna :)
 
sedan nu i helgen blir de väl att dra upp t sthlm för att träffa bästa Sandra :) <3
ganska trött på ALLT igen ...
och vi som trodde att min sjukdom hade blivit bättre men så är de ju verkligen Inte :(
 
 
trött som fan ont i magen vill bara gråta får damputbrott på allt , kan inte äta normalt spyr typ varje gång :/
 
FYFAN !!!
trött på detta !!!
 
anaroxia  är fan de värsta man kan få och jag håller på  att falla tbx igen efter några år utan ät störningar så började allt igen när jag började sjuan och allt blev bara så fel och de slutar inte !!
 
dem ända personerna som kunde hjälpa mig förra gången lev inte idag så vet i fan hur detta ska gå äter högst en gång om  dagen spyr upp nästan allt usch och märker att alla mina kläder är förstora :(
 
kläder jag köpte för fem dagar sedan tappar jag tröjor försvinner jag i hur fan ska detta gå :( <3
 
aja ville bara komma in och skriva att de har varit en sjuk bra jul och nyår :)
och att jag nu taggar för ett bättre 2013 :) <3
 
gott nytt år <333 
 
Xoxo Fanny <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: