fannymarierebecca.blogg.se

2012-11-08
22:26:38

Till söta Ella som inte orkar läsa på engelska <3

Jag är ganska trött på detta nu :/
av att vara sjuk hela tiden, att inte kunna göra vad jag vill, gå till skolan hela tiden, inte kan sova hur länge jag vill, baby sitta 24/7,
inte kan vara med vänner när jag känner för det, men jag ska inte klaga, världens bästa pappa som alltid där, även när mina syskon är idioter: O
just nu, jag saknar min pappa för att han inte är hemma: '(
men han kommer :) hem i morgon <3


drar snabbt till kören, för jag tänker inte missa det, vi börjar med julsånger idag, även om jag har varit sjuk sedan förra tisdagen och har fortfarande ont i magen och jag ska dit så när de blir skolan morgon: (<3


varit och tränat nu hahaha halsen inte kunde hantera att förlora sin röst en hel gånger :/
aja tagga att lyssna på Victoria Justice :) <3

sommar bild från resan till Stockholm med Pappi farfar och mina systrar <3

Ett helt eget inlägg till söta ella som inte orkar att läsa på engelska :P <33
älskar dig pluttis <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: