fannymarierebecca.blogg.se

2012-11-17
14:01:36

BARNVAKT IGÅR !!
Var barnvakt till två av mina syskonbarn igår :)
En av dom Izak som han heter älskar Bablarna ??
aja så skulle lyssna på deras låt på youtube gjorde de också bara de att den låten fastnar efter att man lyssnat en gång så hade den i huvudet flera timmar i går innan jag var tvungen att lyssna på den igen vilket jag gjorde ,,
bara de att de går inte sluta lyssna och min storasyster som då är mamma till dessa två barn Emma och Izak hade varnat mig för att låten skulle fastna efter en gång men eftersom att izak inte ville sluta   gråta när min syster och hennes ,man åkt så satte vi på den åt honom och då blev han glad igen :)
men de ÄR världens JOBBIGAST LÅT EVER !!!!
 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=ffNfr_ZAFjM 
 
 
ni kan ju själva lyssna på den här ovanför och se vad jag menar : :P pusspuss <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: