fannymarierebecca.blogg.se

2013-03-16
20:28:00

Tjooo :)
Hej de va ett tag sedan :)

De som har hänt sedan sist' är att I HAVE BEEN FIFTEEN <3

Sedan har min 'älskade systerson blivit två :)

Jag har haft ganska mycket neggativa tankar :/

och dom som nu känner mig vet att jag flera gånger har tänkt att bästa utvägen är döden ....

Så även denna gång :/


men sedan så har några fantastiska människor i mitt liv som gör att jag mår bra och tänker på andra saker än allt de dåliga <3

och dom MÄNNISKORNA ÄR GULD VÄRDA ... <3

sedan har jag även tröttnat sjukt mkt på en person som ståt mig väldigt nära under detta året men känner nu att jag inte kan lita på hen längre ..
saker jag sagt har spridits ut och hen var den ända som visste om de sakerna :(

vilket gör att mitt förtroende ligger just nu i botten :( <3

så därför har jag nu sagt upp kontakten med den personen ...

aja de va lite av vad som har hänt <3

har även prao:at i två veckor på ett sjukt mysigt ställe <3

aja hej så länge så får vi se när jag skriver igen :)

PUSSPUSS <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: