fannymarierebecca.blogg.se

2014-10-22
12:57:00

Gymnasiet....
Gymnasiet suger och jag har ingen ork kvar.. tror inte jag var beredd på att det skulle vara så mycket på en gång....
när jag kommer hem idag så blir det bara en massa plugg ligger efter så sjukt mycket och det är as jobbigt har haft 3 prov och har fått F på två av dom och de tredje fick jag E- på så suger verkligen... har ingen arbetsro då jag många utav lektionerna är ensam tjej med 18 killar som aldrig kan vara tysta vilket inte skapar någon arbetsro vilket gör mig sjukt irriterad...
vill verkligen inte ligga efter men det har aldrig varit min grej att plugga utan alla bara förväntar sig att jag har gjort allt bara för att jag är tjej..
sedan har vi dessa lärare som förväntar sig att jag ska ha gjort grejor som de inte ens har sagt något om, men nej det är inte min grej ...
kommer behöva gå om ettan igen jag lovar för detta kommer gå åt helvete.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: