fannymarierebecca.blogg.se

2013-02-25
19:05:15

Har idag ..
Har idag faktiskt tagit en fika med bästa Vivi och blivit dissad av Emil o Joel för att Joel är ganska sur på mig för att jag äger ut honom hela tiden vilket jag finner väldigt roligt :) Fast från början var de meningen att Vivi och Emil skulle varit sjävla och lärt känna varandra bättre men sedan hade Joel övertalat Emil till att han skulle få vara med även fast Emil inte ville de så gick han med på de iaf bara för att Joel blir sjukt sur annars !! så efter ett litet fint bråk med Joel så fick dom va ensama iaf en liten stund .. Sedan blev jag förbanad så vi stack till Subway så jag fick äta och efter det till rese för att åka hem .. men då va vårat tåg inställt så fick ssitta och vänta på bussen ist :/ men hade ju Hanna och Jonna där så :) Jonna drog när hennes pappa hämtade henne så då väntade Hanna jag 'o Vivi på bussen :) sedan satt jag och Hanna och hade världens finaste konversation på bussen hem :) vi pratade Twitter , Kompisar ,DotSE , killar , skolan , musik mobiler och allt möjligt :) och hade almänt kul :D fast de tyckte inte Vivi då hon hatar DotSE :( <3 aja nu blir de twittra en stund innan de är dax att plugga , äta och sova :) Puss Puss banankalsong :) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: