fannymarierebecca.blogg.se

2012-11-20
16:35:16

50 frågor om mig
 

1. Vad heter du?  Fanny Jonasson

2. Hur gammal är du? 14 år

3. Vart bor du? Jönköping
4. Hårfärg? Blond
5. Ögonfärg? Blå/gröna
6. Hur lång är du? 174 cm
7. Kär?  Kanske..?
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Hahaha jag har ingen aning?
10. När och vem kysste du senast? hahah ja du ?
11. Har du hånglat med någon av samma kön? HAHAH NEJ !
12. När hade du senast sex och med vem? Ja de är ju också en fråga ..
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 30 månader = 2 ½ år :)
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Hmm ...
KILLAR : personligheten och utseendet :/
TJEJER ; Personligheten !!
17. Vad har du för mobil? Huawei (cpigaste telefonen ever!! )
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? ja det vet jag inte men pengarna till pappa tror jag eller iallfal en del :_)

19. Favoritland? kan ju inte välja ett så de blir : Grekland , Finland , London och Turkiet 
20. Favoritfärg? vet faktiskt inte längre innan var de altid blått och grönt men nu vet  ja inte men starka färger :)
21. Film? Dagboken , allt för min syster , jag saknar dig och the last song :)
22. Bok? hahaha minns inte ens vilka jag läst men får väl säga den jag läste sist då vinterviken :/
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Min läng och ögon :)
25. Vad gillar du minst med dig själv? Vikt :(
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - kan inte välja en men min familj, vivi ,ceea ,ELLA såklart och många mer :)
27. En person du älskar - ÄLSKAR  många så vi säger ELLA :)<3
28. En person du hatar - Hata är ett starkt ord så säger ingen ..'
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
30. Saknar du någon just nu? mm.
31. Vad är det bästa som hänt dig? mina underbara syskonbarn :) <3
32. Beroende av något? hahah nae faktiskt inte om inte att ha kul då :)
33. Ditt livs största misstag? Att såra den jag älskade mest :/
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? emh mina syskonbarn <3
35. Har du några tatueringar? NEJ 
36. Piercingar? Ingen
37. Vem är mest lik dig? Pappa:)
38. Har du någon förebild? hahah nej :(
39. Vad ska du göra idag? Ut med hunden och bli frisk :)
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, otrohet , svek , vara sjuk..
41. Vad är det bästa du vet? när ja är frisk och slipper ha onnt hela tiden :/
42. Vad åt du senast? sockerkaka (glutenfri )
43. Vad vill du ha just nu? något som gör att jag slipper ha ont :)
44. Vad köpte du senast? vet inte eller jo godis :)
45. Vem är din favorit kändis? svenska :Happy Jankell , Fanny Klefelt ,Freddy Åsblom  :)

Utländska : one direction , justin bieber :)
46. Vilken är din favoritställning? haha shiit!
47. Tränar du? OHYEAH FRÅN OM MED IMON :)
48. När går du och lägger dig? 12-1 typ
49. Vad är klockan nu? 16:35
50. Är du nöjd med ditt liv? NEJ !!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: